Härlig dag huh?

Det har varit en extremt härlig dag! Sol hela tiden! Finns det någon årstid som är härligare än sommarn? Lätta kläder, lite sum fling's och sol och bad!

Under tiden det ekat tomt här, så har jag varit i Barkarby och kollat på vår farbrors nya lägenhet.. Super mysig! Och vi grillade också, vilket var jätte gott.

Har inget att skriva, det är så tomt nu. Tror det blir mer till sommarn, när man hittar på så mycket.
Imorn dock ska jag till vårdcentralen och sen ska jag plugga som en dåre! På Torsdag är det skola och därefter ska jag eventuellt på chillkväll. På fredag är det ledigt och har inte en blekaste aning om vad som väntas till helgen, faktist.
Sen därefter har vi en vecka som är lugn, sista veckan vettni? ;)

Vad händer på erat sommarlov? Ska ni göra något speciellt? :D
TEEELL MEE!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det känns redan nu som om hela min sommar är uppbokad, oj oj. Jag ska till gotland, småland och skåne. Och till dig i Stockholm givetvis! Puss! :) <3

2008-06-04 @ 17:37:56
URL: http://loveorhateit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0