mondays great!

Super måndag! Skoldagen kändes oerhört kort trots att jag inte slutade förrän halv tre..
Dagen började iallafall med en försovning.. Hann inte duscha, så jag får göra det på kvällen.
Gick till skolan med sällskap av Fredrika och syster Danyela.
Kom fram till skolan och hade Handledartid med Jeanett och läste, Sen var det Engelska.. Var dock inget speciellt vi gjorde, utan vi fick fika och frågesport, där jag och Michelle faktist vann! Trots att vi gissade hejvilt.

Efter engelskan hade vi idrott, och sen lunch. Pannkakor serverades denna måndag, vilket förgyllde dagen lite mer!
Sen hade vi Språkval, då vi tittade färdigt på filmen Blood in Blood out, en bra film.
Sen var det bild, och vi fick äntligen sitta ute och rita istället för inomhus, och oboy vad vi har tjatat. Sen var dagen slut, och jag mötte upp Camilla och gick sällskap tillsammans hem.. Ska messa henne nu faktist.

Ja, vad ska jag säga? Det är sommar och livet leker!
Ska försöka ordna en videoblogg idag också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0