Någon där?

Tappat mina läsare?.. Har jag säkert gjort! Men jag har hellre de trogna som stannar kvar även när man har annat för sig, och inte kan prioritera bloggen i första hand.

Jaja, igår åkte vi in till grönan igen! Lite impulsivt det med, hihi. Men det är så roligt!
Åkte lite mer än vad jag brukar den här gången faktist, vilket gjorde allt bättre.


Idag när jag vaknade så kände jag ett så otroligt shoppingsug.. Är så shoppingsugen så det heter duga! Har en massa saker som jag vill köpa och jag har en del pengar kvar av Tukietpengarna, så allt är möjligt!
Måste först åka in och växla pengarna till svenska och sen även hitta nån annan som har samma shoppingsug.

Anyway, räkna med lite uppehåll såhär på sommar, jag kommer tillbaka!

Love you guys!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag stannar, det vet du. Alltid trogen läsare. Hihi..



Önskar att vi bodde närmare varandra, då kunde vi shoppat tillsammans :) Men det går ju inte, hoppas att du hittar någon annan som vill shoppa med dig bästis :) <3

2008-06-24 @ 11:46:32
URL: http://loveorhateit.blogg.se/
Postat av: camilla

HALLÅÅA, jag vill se bilder och videos, från typ turkeeeyy?:D

2008-06-24 @ 15:23:55
Postat av: Johanna

Jag stannar också:D <3

2008-06-27 @ 19:26:15
URL: http://modofreak.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0