Nu är det No som ska pluggas!

Ska plugga maassa No nu, inför the big test imorn!
Sjukt hur mycket prov man har, märker ni om hur mycket jag skriver om det?
Antar att jag har det lika tufft som alla andra, så jag ska inte sitta och spela offer.

Är också på tok för trött, med tanke på förra natten som även då råpluggades igenom..
Men jag ska göra mitt bästa, nattsplugg har inte särskilt positiv inverkan på mig, men om det slutar med att jag lämnar in ett blankt papper, så har jag försökt iallafall! Jag har tränat i både skolan och hemma, mer kan man inte begära!

Hela den här veckan handlar om plugg, men jag får stå ut, nästa vecka väntas en lugn och chillvecka, skönt!
Sen kommer friheten, och Turkiet resan! Åh vad jag längtar! Ska bli så härligt med sol och bad!

Jag och min faster skojade om att planet kommer inte lyfta på hemvägen, efter all mat som kommer käkas, haha!

Okej, önska mig lycka till inför imorn, jag kommer behöva det!


Kommentarer
Postat av: Marika

Lycka till gums! kraam

2008-06-03 @ 13:49:06
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0