Back before you know it.

Okej, nu ska jag sluta oroa er! Jag är tillbaka, utan några skador eller liknande!
Veckan i Turkiet har varit en av de bästa veckorna i mitt liv, utan tvekan!

Ska berätta mer om den lite invecklat dag för dag här fram över.. I allafall, jag är inte brun, så inga förväntar sig det, det var 40-45 grader varje dag, vilket gjorde att man inte kunde sitta i solen i mer en än timme max, annars fick man typ värmeslag ochvart helt virrig i pannan.

Shoppping då?Jo minsann, jag fann mig lite saker iallafall, två adidaskoftor, en marc jacobs bling klocka, ett par adidas shorts och en plånbok.. Alla butiker hade ungefär samma sortiment, så det kändes som man hittade samma saker hela tiden, vilket gjorde att man tröttnade lite..

Till min mor och far fann jag en turkisk te servis (stavas hur?) som i varje butik kom ägaren och frågade om man ville ha te i sånna speciella koppar.
Sen hittade jag en grej man hänger vid dörren eller liknande, med det stora onda ögat, ni vet den blåa som Turkiet är nästan mest känt för.
Till min syster Danyela hittade ett par svarta adidas shorts och lillasyster Soraya fick sig en helrosa Hello kitty dress.
Alla blev glada och nöjda!

Anledningen till att jag inte skrivit än är att jag kom hem på natten till söndagen (från lördag) vid ca 2. Då var jag upptagen med att dela ut presenter, visa vad jag har köpt och visa bilder.
Sen var det sova big time!

Morgonen därefter åkte jag till Louise där Marie också var.. Sen skulle Lousie och hennes mamma på bio så jag och Madji åkte lite impulsivt till Grönan med Camilla och syster Danyela.

Kram alla!  Det är faktist sommar!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Nu är jag lugn igen! Jag har ju varit lite orolig här hemma i Sverige. Haha. Jag är glad för din skull att du har haft det bra, :)



Btw, har du fått ett paket med posten från mig? Du vet den där vinsten.. har iaf skickat den för ett par dagar sen. Eller ja, jag skickade den förut men då kom den ju tillbaka och det har varit en massa strul. Sorry min vän, bästavän :) <3

2008-06-23 @ 12:18:22
URL: http://loveorhateit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0