Veet hårborttagningskräm.

Hoppade in i duschen nyss.. Passade på att prova Veet hårborttagningskräm. Vilket var helt klart överskattat!
Först verkade det en bra idé, tills jag läste baksidan.. Mycket nackdelar, huh? Men provade iallafall, men det bara sticktes och dessutom funkade det inte.. Iaf inte på mig, men det är väl olika på alla.. Har även läst att denna kräm tar bort solbrännan på bena, eftersom man skrubbar dem, så det är definitivt inget jag tänker använda i sommar.. Ska prova på att vaxa benen istället. Får se om jag klarar smärtan! Haha..

Nu ska jag bättra lite på lacket, med en silver/vit (i olika ljus) sen ska jag zappa framför tv:n och sen sova!

God nattish!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Att vaxa gör riktigt ont! Det kan jag lova, men det är helt klart värt det. Att hålla på med rakhyvlar hit och dit är så jobbigt, särksilt på sommaren när man vill vara len och mjuk hela tiden. Puss!

2008-06-04 @ 17:36:49
URL: http://loveorhateit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0